Rabu, 8 September 2010

hari-hari akhir drama(dhan)

dugaan demi dugaan.............

masa awal-awal dulu start wat dramadhan aku takleh online 4 hari.. dan CK dgn tabahnya in charge post semua poem..huhu

pastu..ade satu hari aku tetido time-time kritikal nak wat dramadhan -waktu malam lepas isyak.

CK berjaya kejut aku bangun. (syukur..)

pastu..kelmarin, (hari2 akhir dramdhan) Ck takleh online. strimik dengki..!

mlm smlm...umah CK black out..CIS..! dia tpaksa send part dramadhan kat henset. dalam keadaan yg sgt emo skali..(perlukah aku story kat sini??? HAHA..)

hari ni....orang semua dah mula bz gile nak prepare raya. tmasuklah partner comel aku ni. dia sibuk nak anyam ketupat la..nak jahit baju la..huhu

taktau la macamana nak settlekan dramadhan dalam keadaan family aku pun dah mula berkumpul kt umah...

harap-harap aku ngn Ck dapat wat sampai abis tanpa ada dugaan yang dasyat...aminnnnn..!

LAgi 2 puisi je wehhhhhhhhhhhhhhhhh..!!!

lagi duaaaaaaaaaaaa....!!!!!!!

(tah ape aku merepek tah.huhu)

1 ulasan: