Sabtu, 4 September 2010

PUBLISITI MURAHAN

Gosip sana sini
asal saja duet dengan lelaki
kau kata aku skandalisme
diamkan; aku tengok dari tepi
tunggu kau berhenti.


Cinta hati tak bising
orang lain yang pusing
                        pening
fikir keserasian
bayang perasaan
baik-baik dia tak melenting
gara-gara kau, terbalik periuk nasi
                                                     terpelanting
hati kering
                  boleh jadi genting.



Suka-suka bagi publisiti
percuma pun rasa basi
tetiba rasa macam artis
bukankah sepatutnya aku yang menulis?



Aku
        obses pada karya
        fokus pada kerjaya
                         agensi bersama
sudah-sudahlah buang masa
jodoh pertemuan bukan bidang kita
jangan menyibuk
                        kerja yang maha Esa.


Cahaya Kekasih
3 September 2010
23:50pm


hmm....aku tak tahu nak cakap camne da..korang faham2 sendiri la ye...

mood: LETIH tau x?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan